Betaling lot Grote Clubactie mislukt
Wanneer het niet is gelukt om het bedrag van de gekochte loten te incasseren, ontvang je van ons een e-mail. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een incasso niet is gelukt en het is daarom goed om vooraf te controleren wat de reden is voordat je opnieuw een lot gaat kopen.
Veel voorkomende redenen:
- Het rekeningnummer is niet juist ingevuld
- Onvoldoende saldo
- Het rekeningnummer is geblokkeerd voor automatische incasso’s
Indien er een blokkade zit op automatische incasso’s, raden wij je aan om contact op te nemen met je bank om te vragen om de blokkade op te heffen. Zodra dit gedaan is, kun je opnieuw een lot kopen.
Wij voeren geen tweede incassopoging uit en je kunt het bedrag niet zelf naar ons overmaken. Wil je jouw club toch nog steunen en kans maken op €100.000,- of één van de ruim 550.000 andere prijzen? Koop dan alsnog een lot via onderstaande button. Je kunt hier zelf de gewenste club selecteren.