Organiseren

Om de Grote Clubactie succesvol te organiseren kun je het beste kijken bij het kopje 'Succesvol organiseren'. Op deze pagina vind je verder de veelgestelde vragen over het onderwerp organiseren.

Organiseren

Wanneer wordt het bedrag van mijn clubbestelling afgeschreven?

Binnen 21 dagen na het doorgeven van een bestelling.

Waar kan ik een factuur voor een Superlot vinden?

Je kunt een factuur voor het Superlot (voor zowel eenmalige machtiging als contant) vinden onder de 'Downloads' in Mijn Grote Clubactie. Log in op onze website met uw gebruikersnaam en wachtwoord en klik op 'Downloads'.

Wat is de levertijd van mijn (na)bestelling van loten en/of verkoopboekjes?

Heb je besteld:
- Uiterlijk 22 augustus 2018: Dan ontvang je je loten en/of verkoopboekjes op 5 september 2018.
- Na 22 augustus: Dan krijg je jouw bestelling na 5 september 2018 binnen 3 werkdagen bezorgd.

Hoe lang moet ik de verkoopboekjes bewaren?

Verkoopboekjes dien je, wettelijk bepaald, een jaar te bewaren. De verkoopboekjes van 2017 dien je te bewaren t/m 13 december 2018. De boekjes van 2018 dien je dus te bewaren t/m 12 december 2019.

Tot wanneer kan ik machtigingen invoeren en Superloten registreren?

Tot en met donderdag 22 november 2018 kun je machtigingen invoeren en online loten verkopen. Wij adviseren om niet tot het laatste moment te wachten met het invoeren van de machtigingen. Op deze manier loop je geen loten mis door mislukte incasso’s. De Grote Clubactie incasseert 2x per week tijdens de actieperiode. In ‘Mijn Grote Clubactie’ kun je tussentijds zien of incasso’s gelukt zijn.

Hoe kan ik loten, boekjes of Superloten nabestellen?

Log in op onze website. Onder 'Mijn Grote Clubactie' klik je op 'Mijn bestellingen'. Door op de button 'Plaats een extra bestelling' te klikken, kun je extra loten, boekjes en Superloten bestellen.

Hoe verander ik mijn contactgegevens?

Je kunt je gegevens wijzigen door in te loggen op onze website. Onder het kopje 'Clubgegevens' kun je jouw contactgegevens wijzigen.

Hoe te handelen in geval van een mislukte incasso?

Wat betekenen de volgende statussen?
- Vinkje: Als je achter een ingevoerd verkocht lot (bij status) een vinkje ziet staan, dan is de incasso gelukt.
- Klokje: Staat de status op een klokje, dan is de incasso ‘in behandeling’.
- Kruisje: Staat de status op een kruisje, dan is de incasso mislukt. Ga met je muis op het kruisje staan (klikken niet nodig). Je ziet dan de reden waarom de incasso mislukt is.

Bij mislukte incasso; wat houdt de reden in?
Bij ‘Hoe werkt het?’ helemaal bovenaan de pagina rechts naast ‘Verkochte loten’, kun je zien wat de incassoreden inhoudt. Zie je, bij de reregistreerde aankoop, niets als je met je muis op het kruisje gaat staan (klikken is niet nodig), dan is er mogelijk iets anders aan de hand. Neem dan contact op met onze servicedesk: 013 - 455 28 25.

Nieuwe incassopoging?
Als een incasso mislukt is (je ziet bij status, als je op het kruisje gaat staan met je muis, een reden staan), dan wordt er geen nieuwe incasso-poging gedaan. Je dient zelf het verkochte lot opnieuw in te voeren, bijvoorbeeld met een nieuw rekeningnummer (als het rekeningnummer niet juist is). Dit ligt uiteraard aan de soort melding die je krijgt.

Wanneer ontvang ik de verkoopmaterialen van de Grote Clubactie?

De materialen die je besteld hebt, worden op 5 september 2018 geleverd.

Hoe kan ik materiaal (verkoopboekjes en loten) bestellen?

Als je jouw materiaal een week voor de start van de Grote Clubactie wilt ontvangen, kun je vanaf maart 2018 t/m 22 augustus 2018 materiaal bestellen. Je ontvangt jouw materiaal dan op woensdag 5 september 2018. Materiaal (na)bestellen kan door in te loggen op onze website met uw registratienummer en wachtwoord. (na)Bestellen kan ook tijdens de actie t/m 21 november 2018.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten. Waar kan ik deze opvragen?

Heb je jouw inloggegevens niet meer? Bel 013 - 455 28 25 of mail naar info@clubactie.nl. Vermeld wél altijd, indien mogelijk, je registratienummer.

Krijg ik een bewijs van mijn bestelling van verkoopmateriaal?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.

Doe mee! Schrijf direct uw vereniging in

Net als ruim 5.500 andere clubs uit heel Nederland.

Schrijf uw vereniging in

Staat uw vraag er niet bij?


Servicedesk
Liever telefonisch contact?
Bel 013-4552825