Overige vragen

Op deze pagina vind je de overige vragen.

Overige vragen

Waar kan ik de statistieken zien over o.a. de hoeveelheid verkochte loten?

Je kunt de Statistieken inzien door in te loggen op onze website. Je komt dan in 'Mijn Grote Clubactie' terecht, de online inlogomgeving van de Grote Clubactie. In het uitrolmenu rechts bovenaan, klik je op 'Statistieken'. Daar kun je de statistieken bekijken. Wil je uitleg hierbij? Bel (013 - 455 28 25) of mail (info@clubactie.nl) ons dan even.

Waar vind ik de waardecoupon, indien een verkoper 20 loten of meer verkoopt?

Deze krijgt de clubcoördinator in oktober, per mail, van de Grote Clubactie.

Wanneer wordt het bedrag van mijn clubbestelling afgeschreven?

Binnen 21 dagen na het doorgeven van een bestelling.

Waarom blijven de ingevoerde lotenkopers op de status "in behandeling" staan?

Deze blijven in behandeling (klokje) staan tot het moment dat de eerstvolgende incasso heeft plaatsgevonden. Incasso's van de Grote Clubactie vinden plaats in de nacht van zondag op maandag en in de nacht van woensdag op donderdag tijdens de actieperiode (15 september 2018 t/m 12 december 2018). 

Moeten wij loten in 'Mijn Grote Clubactie' invoeren met IBAN?

Ja, je kunt enkel het IBAN-rekeningnummer invoeren in 'Mijn Grote Clubactie' (de online inlogomgeving van de Grote Clubactie). 
Wees zorgvuldig bij de invoer van het rekeningnummer door het IBAN exact over te nemen, zoals deze op de machtiging vermeld staat. Krijg je een foutmelding dan is het IBAN niet juist. Het zelf omzetten van het oude rekeningnummer naar een IBAN met de IBAN-checker kan met name bij oude rekeningnummers van 7 cijfers of korter tot fouten leiden, zodat er bij een onbedoeld persoon of bedrijf geïncasseerd wordt. Tevens leidt dit tot hoge boetes voor de Grote Clubactie.

Hoe kan ik het rekeningnummer van mijn vereniging wijzigen in 'Mijn Grote Clubactie'?

Heb je nog géén bestelling geplaatst voor de Grote Clubactie 2018?
Dan kun je het rekeningnummer van jouw vereniging eenvoudig wijzigen als je een eerste bestelling plaatst. Je past dan in de bestelprocedure (bij betaalgegevens, bij stap 2) de tenaamstelling en het rekeningnummer aan en klikt op 'bestelling versturen'. Het rekeningnummer is dan direct aangepast in ons systeem. Je ziet het juiste rekeningnummer vervolgens ook terug bij jouw 'Clubgegevens' in je online inlogomgeving.

Heb je al een bestelling geplaatst voor de Grote Clubactie 2018?
Om het rekeningnummer van jouw vereniging te wijzigen na het plaatsen van een bestelling, kun je mailen naar info@clubactie.nl. Vergeet daarbij niet om een bewijs van het betreffende rekeningnummer toe te voegen, bijvoorbeeld een kopie/scan van je bankafschrift waarop naam en rekeningnummer zichtbaar zijn. Het team van de Grote Clubactie zal na controle de wijziging doorvoeren en de wijziging aan jou bevestigen.

Kan ik meespelen in de Grote Clubactie-loterij met een buitenlands IBAN?

Ja, personen woonachtig in Nederland met buitenlandse IBAN-rekening mogen meespelen met onze loterij. Op onze huidige machtigingsformulieren en op onze website kunnen echter geen BIC-nummers worden ingevoerd. De BIC-nummers hebben wij nodig om van een buitenlands rekeningnummer te kunnen incasseren. Als tijdelijke oplossing willen we daarom vragen om de ingevulde machtiging (met NAW-gegevens) met het BIC-nummer en het IBAN-nummer naar ons te mailen op info@clubactie.nl. Vergeet niet om het registratienummer en/of de naam van de club waarvoor wordt meegespeeld te vermelden. Wij verwerken de machtiging dan in ons systeem. Woon je in het buitenland en heb je een Nederlands IBAN? Dan kun je niet meespelen in onze loterij. In onze vergunning is vastgesteld dat alléén mensen (18+), die woonachtig zijn in Nederland, mogen meespelen in de loterij.

Waar kan ik een factuur voor een Superlot vinden?

Je kunt een factuur voor het Superlot (voor zowel eenmalige machtiging als contant) vinden onder de 'Downloads' in Mijn Grote Clubactie. Log in op onze website met je gebruikersnaam en wachtwoord en klik op 'Downloads'.

Wanneer ontvang ik de verkoopmaterialen van de Grote Clubactie?

Als je de materialen uiterlijk 22 augustus 2018 bestelt, worden ze op 5 september geleverd door DHL. Heb je de bestelling na 22 augustus geplaatst dan krijg je jouw bestelling na 5 september 2018 binnen 3 werkdagen bezorgd.

Hoe werkt de 20-loten-actie en hoeveel vouchers ontvang ik?

Hoe werkt de 20-loten-actie?
In 2018 ontvangt u per mail de voucher op woensdag 3 oktober 2018. U mag dan zelf de voucher verspreiden onder de leden die 20 of meer loten verkocht hebben. Kijk op onze Kidswebsite voor meer informatie. Voucher niet ontvangen? Neem dan contact op met onze servicedesk.

Vanaf wanneer mogen wij loten verkopen?

De Grote Clubactie gaat landelijk van start op zaterdag 15 september 2018. De sluiting van de online lotenverkoop en verkoop met eenmalige machtiging is op 22 november 2018. Bij de contante verkoop is dit op dinsdag 11 december 2018.

Kan ik als clubcoördinator de waardecoupons zelf uitdelen of doet de Grote Clubactie dat?

Deze krijgt de clubcoördinator per mail in oktober 2018. De clubcoördinator kan deze vervolgens zelf uitdelen aan de leden die 20 loten of meer hebben verkocht. Kijk op de Kidswebsite voor meer informatie.

Wanneer ontvang ik het geld bij deelname met eenmalige machtiging, online verkoop en Superloten (via machtiging)?

Deelnemende clubs die met eenmalige machtiging, online lotenverkoop en Superloten (via eenmalige machtiging) hebben meegedaan met de Grote Clubactie 2018, ontvangen de opbrengst van de loten rond 31 januari 2019 op hun rekening. (Deelnemende clubs die hebben meegedaan met de Grote Clubactie 2017, hebben de opbrengst van de loten rond 31 januari 2018 op hun rekening ontvangen.)



Doe mee! Schrijf direct uw vereniging in

Net als ruim 5.500 andere clubs uit heel Nederland.

Schrijf uw vereniging in

Staat uw vraag er niet bij?


Servicedesk
Liever telefonisch contact?
Bel 013-4552825