Langs de deuren met het verkoopboekje óf met de verkoopkaart, beide voorzien van QR-code
Het idee is heel simpel
Vanaf zaterdag 21 september gaan jouw leden aan de slag om zoveel mogelijk loten voor de vereniging te verkopen. 80% gaat naar de club. De trekking is op 19 november en vanaf 20 november check je jouw loten.
In drie stappen organiseer je een succesvolle actie.
Je zet je gedurende 8 weken in voor je vereniging om samen jullie clubdoel te behalen!
1. Actie klaarzetten
Je kiest je verkoopmethodes, zet je verkooppagina klaar en deelt de verkoopmaterialen met je leden.
2. Loten verkopen
Jullie leden gaan aan de slag. Jij motiveert ze, deelt tussenstanden en voert indien nodig loten in.
3. Vier het succes
Je ontvangt een opbrengstvideo én cheque om te delen en zet je topverkopers in het zonnetje met de Grote Clubactie Medaille.
Mijn Grote Clubactie
Wanneer je ingeschreven bent voor de Grote Clubactie, krijg je toegang tot Mijn Grote Clubactie. Vanuit hier beheer je eenvoudig jullie actie.
Deelname is gratis
- De eerste 100 verkoopboekjes of verkoopkaarten van je 1e bestelling zijn gratis (combineren is mogelijk)
- Bij de 1e bestelling rekenen we geen handling- en verzendkosten
- De verkooppagina en Superlot-verkooppagina van je vereniging staan klaar voor de verkoop van online loten
- Persoonlijke verkooppagina’s voor al je leden maak je zelf aan
- We vragen een borg van € 10,- voor deelname aan de actie. Wanneer je minimaal 20 loten verkoopt, ontvang je deze na afloop terug
Wanneer maak je wel kosten?
- Wanneer je meer dan 100 verkoopboekjes en/of verkoopkaarten bestelt, betaal je € 6,- per 25 stuks
- Wanneer je extra promotiemateriaal bestelt
- Bij een 2e bestelling worden er wél handling- en verzendkosten gevraagd (max. € 9,50 per bestelling)