Prijzen en uitslag 2024

Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen

  • Wanneer is de trekking en wanneer is de trekkingsuitslag bekend?

    De trekking van de Grote Clubactie 2024 vindt plaats op dinsdag 19 november 2024. Vanaf woensdag 20 november 2024 wordt de trekkingsuitslag gepubliceerd op onze website: Prijzen en Uitslag.

  • Wat zijn de prijzen?

    Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,-, en dit jaar wordt er zelfs een tweede hoofdprijs van €100.000,- uitgereikt, de winkans is 1 op 9. Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.

  • Hoe kan ik zien of ik een prijs gewonnen heb?

    Vanaf woensdag 20 november 2024 kun je via de lotchecker bekijken of je een prijs hebt gewonnen. Ook wordt de trekkingsuitslag in een PDF-bestand op de website gepubliceerd.

    Daarnaast worden winnaars ook per e-mail geïnformeerd na de trekkingsuitslag.

  • Tot wanneer kan ik mijn gewonnen prijs innen?

    Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. Jouw aangekochte lot in 2024 is geldig tot en met 18 november 2025.

  • Waar vind ik mijn lotnummer?

    Bij een online aankoop ontvang je jouw lotnummers direct per e-mail. Daarnaast staan ze wanneer je een eenmalige machtiging hebt afgegeven, ook op het bankafschrift van de incasso van de aankoop.

    Heb je met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het papieren lot zelf.

  • Ik heb een prijs gewonnen. Waar vind ik mijn controlecode om de prijs te innen?

    De controlecode tref je aan in de e-mail die je van ons ontvangen hebt na de trekking. Geen e-mail ontvangen? Gebruik dan de laatste 5 cijfers van het rekeningnummer vanwaar de aankoop van jouw lot ook is geïncasseerd.

    Heb je een papieren lot? Dan staat de controlecode linksonder op jouw lot.

Veelgestelde vragen over de eindcijferprijzen

Vragen over Fit at Home

  • Ik heb één maand Fit at Home gewonnen. Stopt het na één maand automatisch, of moet ik zelf nog iets doen?

    Het maandabonnement stopt inderdaad automatisch na één maand. Dit zie je ook terug bij ‘mijn account’ wanneer je ingelogd bent bij Fit at Home.

    Vragen over Kaartje2go

  • Ik heb een kaartje van Kaartje2go gewonnen. Hoe verzilver ik mijn kaartje?

    Je ontvangt een e-mail met daarin de stappen om jouw code in te wisselen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  • Ik heb meerdere Kaartje2go eindcijferprijzen gewonnen. Kan ik deze korting stapelen?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Er geldt één code per losse bestelling.

  • Ik heb mijn Kaartje2Go code gebruikt voor een kaartje goedkoper dan €5. Kan ik van het restant nog een kaartje bestellen?

    Nee, dat kan niet. De code is slechts 1 keer te gebruiken en dit is geen tegoed.

  • Ik heb een duurdere kaart en kom boven de €5 uit. Hoe werkt het dan?

    In dat geval wordt dit bedrag verrekend als korting op jouw totaalbedrag.

    Vragen over Helden Magazine

  • Ik heb een editie van Helden Magazine gewonnen. Wanneer ontvang ik mijn tijdschrift?

    Zodra je jouw prijs int, ontvang je de eerstvolgende (nieuwste) uitgave ter waarde van ten minste €8,99. Helden verschijnt 5 keer per jaar.

Ik heb een lot gekocht 2024

Afhankelijk van je betaalwijze vind je hier jouw vraag en antwoord op je aankoop:

Ik heb betaald met iDEAL

Je hebt een lot gekocht via een online verkooppagina van een verkoper van een vereniging

  • Jouw lotnummers:

    Ontvang je direct per e-mail na de aankoop. Geen e-mail ontvangen? Klik hier.

  • Annuleren/wijzigen aankoop:

    Annuleren of wijzigen van een aankoop is helaas niet mogelijk. De betaling heeft namelijk al plaatsgevonden en de lotnummers zijn uitgegeven. Heb je een lot van een verkeerde verkoper en/of vereniging gekocht? Dit kunnen we niet meer wijzigen omdat de lotnummers al zijn uitgegeven.

    Via clubactie.nl/lot kun je eventueel een nieuwe online aankoop doen.

Ik heb een eenmalige machtiging afgegeven

Je hebt hier voor gekozen bij de betaalkeuze op een online verkooppagina of je hebt met pen een machtigingsformulier in een verkoopboekje ingevuld.

Online machtiging ingevuld:

  • Jouw lotnummers:

    Ontvang je direct per e-mail na de aankoop. Zodra de incasso van de eenmalige machtiging heeft plaatsgevonden, vind je jouw lotnummers ook op je bankafschrift.

  • De incasso vindt plaats:

    Binnen 1 week na de online aankoop

Met pen een machtiging ingevuld in een verkoopboekje:

  • Jouw lotnummers:

    Ontvang je per e-mail zodra je machtiging is verwerkt door de vereniging (dit kan enkele weken duren). Zodra de incasso van de eenmalige machtiging heeft plaatsgevonden, vind je jouw lotnummers ook op je bankafschrift.

  • De incasso vindt plaats:

    Zodra de verkoper zijn verkoopboekje heeft ingeleverd en de vereniging de machtiging heeft ingevoerd. Verenigingen kunnen deze t/m 4 november invoeren.

Overige vragen bij eenmalige machtigingen:

  • Annuleren / wijzigen aankoop:

    Annuleren is alleen mogelijk door de betaling te storneren/terug te boeken zodra de eenmalige incasso heeft plaatsgevonden. De lotnummers komen dan direct te vervallen. Heb je een lot van een verkeerde verkoper en/of vereniging gekocht? Dit kunnen we niet meer wijzigen omdat de lotnummers al zijn uitgegeven.

    Via clubactie.nl/lot kun je eventueel een nieuwe online aankoop doen.

  • De incasso is mislukt, ik wil het bedrag aan jullie overmaken:

    Dit is niet mogelijk. Bij een mislukte incasso komen de toegekende lotnummers direct te vervallen. De incasso zit namelijk gekoppeld aan de uitgifte van lotnummers. Via clubactie.nl kun je tot en met maandag 4 november opnieuw een aankoop met het gewenste aantal loten doen.

  • Mijn aankoop is (nog) niet afgeschreven en ik heb dus geen lotnummer:

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:
    * De gegevens zijn onjuist of onvolledig ingevuld op het machtigingsformulier
    * Het bedrag kon niet worden geïncasseerd omdat de rekening niet toegankelijk was voor een afschrijving door bijvoorbeeld een incassoblokkade.
    * De verkoper heeft het boekje niet ingeleverd en/of de machtigingsformulieren zijn nog niet verwerkt door de vereniging. Dit kan tot en met 4 november 2024.

  • Ik heb een incassoblokkade op mijn rekening. Wat moet ik doen?

    Indien er standaard staat ingesteld dat eenmalige incasso’s geblokkeerd worden, dan heb je 3 opties voor jouw bankrekening:
    1.  Alle blokkades verwijderen
    2. De Nationale Grote Clubactie te Tilburg op de goedkeuringslijst voor eenmalige incasso’s laten zetten. Dit betreft het incassant ID: NL29ZZZ180518800000. Dit werkt per bank verschillend, bekijk hiervoor de website van je bank.
    3. Online een lot kopen en betalen met iDEAL via clubactie.nl/lot

Ik heb contant betaald

Je hebt dan een papieren lot ontvangen, voorzien van lotnummer. Bewaar hem goed zodat je vanaf 20 november je lotnummer(s) kunt controleren op prijs.

  • Jouw lotnummer:

    Staat op jouw papieren lot gedrukt.

Overige vragen

  • Ik heb meer dan één lot gekocht:

    Je ontvangt dan een lotenreeks. Bijvoorbeeld 0001 tot en met 0005. (Dit zijn 5 lotnummers eindigend op 0001, 0002, 0003, 0004, 0005)

  • Ik heb een Superlot gekocht:

    Een Superlot vertegenwoordigt 50 loten. Je ontvangt dus een lotenreeks. Bijvoorbeeld 0001 tot en met 0050. (Dit zijn 50 lotnummers met opeenvolgende eindcijfers binnen jouw reeks)

Prijzen en uitslag 2023

Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen

  • Wanneer is de trekking en wanneer is de trekkingsuitslag bekend?

    De trekking van de Grote Clubactie 2023 vond plaats op dinsdag 28 november 2023. Op woensdag 29 november 2023 werd de trekkingsuitslag 2023 gepubliceerd op onze website.

  • Wat zijn de prijzen?

    Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,–, de tweede prijs een Skoda Kamiq voor twee jaar zorgeloos rijden en de derde prijs een Reischeque van Corendon ter waarde van €2.500,-.  Klik hier voor een overzicht van alle prijzen in 2023.

  • Hoe kan ik zien of ik een prijs gewonnen heb?

    Vanaf woensdag 29 november 2023 kun je via de lotchecker bekijken of je een prijs hebt gewonnen. Daarnaast worden winnaars ook per e-mail geïnformeerd na de trekkingsuitslag.

  • Tot wanneer kan ik mijn gewonnen prijs innen?

    Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. Jouw aangekochte lot in 2023 is geldig tot en met maandag 25 november 2024.

  • Waar vind ik mijn lotnummer?

    Bij een online aankoop heb je jouw lotnummers direct per e-mail ontvangen. Heb je met pen een machtigingsformulier ingevuld en je e-mailadres opgegeven, ook dan ontvang je ze per e-mail. Daarnaast staan ze ook op het bankafschrift van de eenmalige incasso van de aankoop.

    Heb je met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het papieren lot zelf.

  • Ik heb een prijs gewonnen. Waar vind ik mijn controlecode om de prijs te innen?

    De controlecode tref je aan in de e-mail die je van ons ontvangen hebt na de trekking. Geen e-mail ontvangen? Gebruik dan de laatste 5 cijfers van het rekeningnummer vanwaar de aankoop van jouw lot ook is geïncasseerd.

    Heb je een papieren lot? Dan staat de controlecode linksonder op jouw lot.

Vragen Kaartje2Go

  • Ik heb mijn Kaartje2Go code gebruikt voor een kaartje goedkoper dan €4,80. Kan ik van het restant nog een kaartje bestellen?

    Nee, dat kan niet. De code is slechts 1 keer te gebruiken en dit is geen tegoed.

  • Ik heb een duurdere kaart en kom boven de € 4,80 uit. Hoe werkt het dan?

    In dat geval wordt dit bedrag verrekend als korting op jouw totaalbedrag.

  • Ik heb meerdere Kaartje2Go codes gewonnen, kan ik deze korting stapelen?

    Nee, dat kan niet. Iedere code is geldig voor één losse bestelling.

Vragen Fit at Home

  • Hoe werkt het tv sporten van Fit at Home

    Je verandert jouw tv in je eigen sportschool. Met je afstandsbediening kan je on-demand kiezen uit meer dan 1.000 work-outs voor het hele gezin. Je kunt het gebruiken op je tv via KPN, Ziggo, Delta, Caiway en op de Smart TV’s van Samsung, LG en Philips. Natuurlijk kun je Fit at Home ook online gebruiken op alle devices, laptop, tablet en telefoon.

  • Moet ik mijn Fit at Home maandabonnement zelf opzeggen?

    Nee, het maandabonnement stopt automatisch. Je kunt dit ook terug zien in ‘Mijn account’.